Scroll voor meer
 

Contacteer ons

Gebruik dit formulier om ons te contacteren, brochures te bestellen of een offerte aan te vragen.

Hoe gaat U te werk?
  • Vul onder stap 1 uw contactgegevens in.
  • Vul stap 2 in indien U ons een vraag wenst te stellen of een opmerking wenst door te geven.
  • Vul stap 3 in indien U onze brochures via de post wenst te ontvangen.
  • Vul stap 4 in indien U een offerte voor een cruise wil ontvangen.

  • Klik tot stot onderaan op de knop verzenden. Wij contacteren U vervolgens zo spoedig mogelijk.

    Stap 1

    Uw contactgegevens





    Stap 2

    Heeft u een vraag of een opmerking? Vul in dit geval het tekstvlak hieronder in.




    Stap 3

    Wil u graag onze brochure(s) ontvangen. Gelieve deze dan hieronder aan te duiden.


    Kies minstens 1 brochure
    Brochure Royal Caribbean
    Brochure Celebrity Cruises
    Brochure Azamara Club Cruises


    Stap 4

    Wil u graag een offerte ontvangen. Vul hieronder de nodige gegevens in en wij contacteren u zo spoedig mogelijk.










     

    aanbiedingen

    Gepost op 1 januari 1970

    Nieuws

    18
    mei

    Azamara Club Cruises in 2020 naar Zuid-Afrika en de Stille Oceaan

    Gepost op 18 mei 2018

    Azamara Club Cruises wil haar reizigers in 2020 nog meer onderdompelen in de bestemmingen. De Azamara Journey, Azamara Pursuit en Azamara Quest stellen samen 192 verschillende vaarschema’s voor. Ze zullen daarbij 41 havens aanlopen die ze nog nooit eerder hebben bezocht. Centraal in het programma staat de tijd die de schepen in de havens doorbrengen zodat de passagiers de mogelijkheid hebben om dieper het land in te trekken en zich volledig onder te dompelen in de bestemming.

    Op 303 plaatsen blijven de boetiekschepen voor 700 passagiers extra lang op de bestemming. Op 170 unieke locaties liggen ze zelfs langer dan een dag tegen de kade. Verder omvat het programma niet minder dan 40 ‘country-incentive voyages’ waarbij de gasten binnen eenzelfde land of regio talrijke bestemmingen bezoeken. Daarnaast kondigt Azamara nieuwe Land and Sea-pakketten aan, verzorgd door Micato Safaris, een gerenommeerde aanbieder van luxesafari’s.

    “Onze gasten hebben gesproken en wij hebben geluisterd,” zegt Larry Pimentel, CEO van Azamara Club Cruises. “De ingebruikneming van ons derde schip Azamara Pursuit heeft ons toegelaten onze horizonten te verruimen over de zeven continenten om de gasten nieuwe bestemmingen, nieuwe ervaringen en nieuwe mogelijkheden aan te bieden. In 2020 breiden we onze laatavondverblijven en overnachtingen met 12 procent uit. Op die manier bieden we onze passagiers de mogelijkheid om deel te nemen aan avondexcursies op sommige van de meest onweerstaanbare bestemmingen.”

    De twee grote nieuwigheden zijn Zuid-Afrika en de Stille Oceaan. Maar liefst twee schepen zullen in 2020 Zuid-Afrika aanbieden tijdens een reeks cruises van tien nachten. De gasten kunnen deze reizen verlengen met pre- en post-cruise packages van vijf nachten naar het Krugerpark, de Victoriawatervallen en Botswana of deelnemen aan trips naar Kenya, Shakaland, het centrum van de Zulu-cultuur en de Paarl regio, bekend om zijn wijnen.

    Voor en na het Afrika-seizoen stellen de schepen bovendien enkele unieke herpositioneringscruises voor. Azamara Quest vat op 28 december 2019 in Mumbai (Indië) een zeereis van 24 nachten aan via de Seychellen, Kenya, Tanzania en Mozambique naar Zuid-Afrika. Vanaf 21 januari 2020 stelt het schip dan vanuit Kaapstad drie tiennachtencruises langs de Zuid-Afrikaanse kusten voor, gevolgd door een reis van 26 nachten tussen Zuid-Afrika en de Arabische Emiraten. Azamara Journey licht op 10 november 2020 in Lissabon het anker voor een epische reis van 22 nachten langs Marokko, de Canarische Eilanden, Gambia, Ivoorkust, Ghana, Angola en Namibië. Vanaf 2 december 2020 verzorgt het boetiekschip tiennachtencruises van/tot Kaapstad.

    Blikvanger in het programma op de Stille Oceaan wordt vanaf 5 januari 2018 een cruise van 18 nachten met de Azamara Journey vanuit Los Angeles naar Frans-Polynesië en Hawaï. Op alle bestemmingen krijgen de gasten de mogelijkheid om de lokale bezienswaardigheden te ontdekken en in contact te treden met de lokale bevolking van een tocht in een duikboot naar de wrakken rond Maui tot een ontmoeting met een bioloog die onderzoek voert naar het gedrag van de dolfijnen in Moorea.

    Meer dan de helft van de afvaarten zijn ‘country-incentive voyages’ waarbij Azamara Club Cruises in 2020 nog meer unieke bestemmingen in het spotlicht zet. Nieuw zijn onder meer extensieve rondreizen in Ierland, Schotland, Denemarken en Zuid-Afrika. Wie op zoek is naar een extra lange reis, kan op 20 februari 2020 inschepen voor Azamara’s tweede World Journey van Kaapstad tot Southampton.

    In haar programma stelt Azamara Club Cruises tot slot een nieuwe hutcategorie voor: de Veranda Plus. Deze heeft dezelfde afmetingen als de klassieke balkonhut, maar biedt voor een kleine meerprijs een meer inclusieve ervaring aan. Daarbij is onder meer een internetpakket, een diner in een specialiteitenrestaurant en voorrang bij het inschepen in de prijs van het verblijf inbegrepen.

     

     

    Wie zijn wij?

     

    Cruise Connection kan terugblikken op een jarenlange ervaring en een uitgebreide kennis van de cruisesector. Deze referenties lagen aan de basis van de beslissing van Royal Caribbean International om het bedrijf in 1972 aan te duiden als International Representative. In 1998 kwam daar de vertegenwoordiging van Celebrity Cruises bij en in 2007 van Azamara Cruises. De drie brands maken deel uit van Royal Caribbean Cruises Ltd, de tweede grootste cruiserederij in de wereld met hoofdzetel in Miami. RCCL beschikt over een vloot van 42 schepen met nog eens 8 vaartuigen in bestelling of aanbouw. Dit brengt de totale capaciteit tegen 2018 op 130.900 bedden.
    Als International Representative of generaal verkoopagent vertegenwoordigt Cruise Connection vandaag Royal Caribbean International, Celebrity Cruises en Azamara Club Cruises in België en het Groothertogdom Luxemburg. Zij verzorgt de sales- en marketingactiviteiten, staat in voor de logistieke afhandeling van alle reserveringen in de Belux en rapporteert rechtstreeks aan de rederij. In die zin is Cruise Connection de ‘brug’ tussen de rederij enerzijds en de reisagenten, gespecialiseerde (cruise)touroperators en klanten in de Belux anderzijds. Dit verzekert u van een professioneel aanspreekpunt waar u terecht kan met alle vragen.

     

    Reiskantoren

     

    Heel wat reisbemiddelaars in België en het Groothertogdom Luxemburg hebben de voorbije jaren tijd en energie gestopt in cruiseopleidingen, het onderhouden van de contacten met Cruise Connection en het bezoeken van en het reizen met onze cruiseschepen. Zij weten waarin de diverse rederijen zich van elkaar onderscheiden en welke maatschappij of schip het best aansluit bij uw wensen, smaken en budget. Zij kunnen u onze brochures overhandigen en samen met u de bestemmingen en vaarroutes overlopen. U hoeft ook geen overhaaste beslissingen te nemen. U kan de brochures thuis rustig doornemen en dan samen met de reisbemiddelaar uw vakantiedroom waarmaken. Ook het internet is een fantastische bron van inspiratie. U kan er niet alleen heel wat informatie vinden, maar vaak ook met enkele muisklikken een reis reserveren waar ook ter wereld. Maar weet u ook steeds bij welke reisorganisator of –bemiddelaar u de cruise hebt geboekt? Kan u er terecht als uw informatie niet helemaal correct is en u het dossier achteraf wenst te wijzigen of extra diensten wenst toe te voegen? Kent u de verkoopvoorwaarden van het online-reiskantoor?

    We werken allemaal hard voor onze welverdiende vakantie. Bij Cruise Connection vinden we het dan ook vanzelfsprekend dat u voor deze centen de droomvakantie krijgt die u voor ogen hebt. Professioneel verkoopadvies, een degelijke dienstverlening en een prima service na verkoop, zijn de sleutelwoorden van onze reisagenten en cruisetouroperators. Ze zijn een garantie voor een geslaagde cruisevakantie. En mocht u een vakantie op het internet toch goedkoper vinden, wees er dan van overtuigd dat de reisagent, de touroperator en Cruise Connection alles in het werk zullen stellen om deze prijs te evenaren of het prijsverschil te verantwoorden.

     

    Garantiefonds

     

    De reissector evolueert voortdurend. Innovatie is een sleutelwoord: het creëert meer reis­ en vakantieplezier. Maar bij een consument kan het voor verwarring zorgen. Vandaar dat de wetgever de consument/reiziger wil beschermen tegen minder bonafide actoren. De reiscontractenwet van 1994 verplicht voldoende garanties, zoals de Europese Richtlijn in haar artikel 7 bepaalt. Deze wet bepaalt onder meer dat de reisorganisator en/of de reisbemiddelaar over voldoende garanties dient te beschikken, om in geval van financieel onvermogen, hun verplichtingen jegens de reizigers verder na te komen. Zij dienen ervoor te zorgen dat de reeds voldane bedragen aan de reiziger kunnen worden terugbetaald en, indien de reis reeds een aanvang heeft genomen, moeten zij zorgen voor de repatriëring van de vakantieganger.
    De reiscontractenwet zorgde ervoor dat binnen de reissector het initiatief groeide om het Garantiefonds Reizen op te richten. GFG zorgt ervoor dat de reiziger binnen de wetgeving volledig beschermd is tegen faillissementen in de sector. Daarnaast vervult GFG een grote preventieve taak. Het fonds screent nauwgezet alle aangesloten reisorganisaties, reisbemiddelaars en reisbureaus. Aanbieders in financiële problemen of malafide aanbieders worden op die manier sneller opgespoord. Het GFG-label staat met andere woorden voor klaarheid, zekerheid en vertrouwen. Een garantie voor zowel reizigers als de reissector!
    In het geval van een faillissement van uw reisorganisator, reisbemiddelaar of reisbureau zijn er 3 mogelijkheden:
    - U krijgt uw voorschot terug. Zo kunt u een andere reis boeken.
    - U kunt toch op reis gaan, zonder dat u enige hinder ondervindt.
    - U kunt uw reis in de beste omstandigheden voortzetten.
    In elk geval komt GFG tussen en neemt de verantwoordelijkheid over. GFG zorgt dus telkens voor een passende oplossing. Vergewis u er dan ook voor elke reservering van dat uw reisagentschap, touroperator of online-reiskantoor is aangesloten bij het Garantiefonds Reizen.

     
    Vind ons op de kaart

    Cruise Connection nv

    Koningin Astridlaan 72
    2550 Kontich

    Kom eens langs.
    Maandag - vrijdag: 9u - 13u & 14u - 17u30
    Ruime parking beschikbaar

    Cruise Connection nv    
    Koningin Astridlaan 72   03 880 80 80
    2550 Kontich   info@cruiseconnection.be
     
    Maandag - vrijdag: 9u - 13u & 14u - 17u30
    Ruime parking beschikbaar