In primeur voor de cruisesector kunnen reizigers zich onderdompelen in een Celebrity-schip voordat ze uitvaren in de geheel nieuwe ‘Wonderverse’. Bezoekers kunnen ook vakantieroutes verkennen en boeken, chatten met scheepsontwerpers en toplui van de maatschappij waaronder de geliefde Amerikaanse interieurontwerper Nate Berkus, kapitein Kate McCue en de President en CEO van Celebrity Cruises, Lisa Lutoff-Perlo.
Celebrity Cruises, bekend van de volgende generatie schepen op het snijvlak van architectuur, technologie en design, vaart de toekomst tegemoet met de lancering van een nieuwe virtuele ervaring genaamd ‘Wonderverse’. In primeur voor de sector kunnen reizigers de zee beleven voor ze uitvaren, en genieten van een hyperrealistische, digitale recreatie van Celebrity Beyond, het nieuwste schip in Celebrity’s transformationele Edge-serie, compleet met de kunstzinnige en inspirerende ruimtes zoals de Martini Bar. Ze hebben ook de mogelijkheid om topbestemmingen te bezoeken waar Celebrity naartoe vaart – van Alaska tot het Caraïbisch gebied en van Europa tot Azië.
Daarnaast kunnen gasten toplui van de maatschappij ontmoeten en als digitale avatars chatten met CEO Lisa Lutoff-Perlo, de inspirerende kapitein Kate McCue – de eerste en nog steeds enige Amerikaanse vrouwelijke kapitein van een groot cruiseschip – en Nate Berkus, Celebrity’s Edge Series Travel Ambassador en ontwerper van de Sunset Bar op Celebrity Beyond.
Celebrity’s Wonderverse is gebouwd in samenwerking met Surreal Events, architecten van virtuele evenementenplatforms, en is ook compleet met minigames en -activiteiten, entertainment en nog veel meer, gehost op celebritycruises.com/wonderverse. De ervaring werd deze week gelanceerd, volgens de rederij op tijd voor de feestdagen wanneer consumenten dromen van waar ze heen gaan in het nieuwe jaar en de tijd doorbrengen met familie en vrienden om bestemmingen te verkennen en hun reizen te plannen.
Wonderverse
“Celebrity Beyond is het nieuwste, meest luxueuze en meest innovatieve schip in onze vloot en ik kan geen beter schip bedenken om zijn ontwerp te laten zien dan in onze ultramoderne Wonderverse,” zei Lutoff-Perlo. “Celebrity Cruises heeft altijd in de voorhoede gestaan van de wensen van de consument, door letterlijk resorts op zee te creëren. Nu brengen we het ontwerp en deze ervaringen tot leven op nieuwe manieren om reizigers te inspireren en te verbinden.”
“We hebben een revolutie teweeggebracht in het ontwerp van cruiseschepen en nu brengen we een ommekeer teweeg in de wijze waarop onze cruiseschepen kunnen worden ervaren”, aldus Michael Scheiner, Chief Marketing Officer van Celebrity Cruises. “De Wonderverse stelt ons in staat om de rijkdom en volheid van de Celebrity-ervaring tot leven te brengen op opwindende manieren die we niet kunnen bereiken via traditionele marketing- en advertentiemiddelen. We geloven dat dit kansen biedt om nog verder uit te breiden en ervaringen te creëren waarnaar onze consumenten zoeken.”
Eenmaal ingelogd op de Wonderverse, gaan consumenten van de ene ruimte naar de andere, terwijl ze genieten van een interactieve inhoud en meer te weten komen over het schip en de bestemmingen waar ze naartoe kunnen varen met Celebrity Cruises. Aan bod komen het Magic Carpet beschouwd als een van de meest unieke ontwerpinnovaties ooit voor een cruiseschip; het majestueuze Grand Plaza, het sociale epicentrum van Celebrity Beyond verspreid over drie dekken; het Resort Deck met onder meer een Rooftop Garden en de Main Pool en de door Nate Berkus ontworpen Sunset Bar.
De reis begint met een door de gebruiker bestuurd tenderspel naar het iconische Magic Carpet, waar deelnemers de kans krijgen om hun eigen gepersonaliseerde avatar te maken. Deelnemers worden vervolgens naar het Resort Deck vervoerd, waar ze persoonlijk worden begroet door kapitein Kate, die klaar staat om vragen te beantwoorden en van daaruit het schip te verkennen. Ze kunnen eveneens enkele van ’s werelds meest adembenemende bestemmingen in de Wonderverse ervaren, waaronder Endicott Arm & Dawes Glacier in Alaska, de witgekalkte schoonheid van Santorini, Mount Fuji en de felle lichten van de Japanse hoofdstad Tokyo en de witte zandstranden en heldere Caraïbische turquoise wateren van St. Lucia. Nadien ontmoeten ze Nate Berkus in de Sunset Bar, waar ze hem een reeks vragen kunnen stellen over het schip en de bestemmingen. Als onderdeel van de ervaring hebben gasten eenvoudig toegang tot een portaal voor directe boekingen. Surf naar celebritycruises.com/wonderverse, maak een log-in aan en begin de verkenning.