Scroll voor meer
 

Contacteer ons

Gebruik dit formulier om ons te contacteren, brochures te bestellen of een offerte aan te vragen.

Hoe gaat U te werk?
  • Vul onder stap 1 uw contactgegevens in.
  • Vul stap 2 in indien U ons een vraag wenst te stellen of een opmerking wenst door te geven.
  • Vul stap 3 in indien U onze brochures via de post wenst te ontvangen.
  • Vul stap 4 in indien U een offerte voor een cruise wil ontvangen.

  • Klik tot stot onderaan op de knop verzenden. Wij contacteren U vervolgens zo spoedig mogelijk.

    Stap 1

    Uw contactgegevens





    Stap 2

    Heeft u een vraag of een opmerking? Vul in dit geval het tekstvlak hieronder in.




    Stap 3

    Wil u graag onze brochure(s) ontvangen. Gelieve deze dan hieronder aan te duiden.


    Kies minstens 1 brochure
    Brochure Royal Caribbean
    Brochure Celebrity Cruises
    Brochure Azamara Club Cruises


    Stap 4

    Wil u graag een offerte ontvangen. Vul hieronder de nodige gegevens in en wij contacteren u zo spoedig mogelijk.










     

    aanbiedingen

    Gepost op 1 januari 1970

    Nieuws

    19
    feb

    Symphony of the Seas start zeetesten

    Gepost op 19 februari 2018

    Symphony of the Seas is vanuit de STX-werf in Saint-Nazaire vertrokken voor haar eerste vaartesten. Die duren tot aanstaande zondag. Aan boord bevinden zich zo’n 1.500 bemanningsleden, technici en personeel van de werf, van de onderaannemers en Royal Caribbean International. Tijdens deze eerste tocht worden de motoren en schroeven, de manoeuvreerbaarheid en de veiligheidssystemen van het schip grondig getest.

    Symphony of the Seas is momenteel voor 96 procent afgewerkt en begint stilaan tot leven te komen. De voorbije dagen zijn al 650 bemanningsleden gearriveerd. Ook de entertainers ontdekken hun nieuwe thuis. De eerste ijsschaatsers testen de kunstijsschaatsbaan uit en leggen de laatste hand aan twee verschillende ijsshows die wekelijks worden opgevoerd. Binnenkort volgen ook de zangers en dansers. Die repeteren momenteel nog in The Royal Caribbean Production Studio in Miami.

    Gasten kunnen in het Royal Theater straks genieten van twee spectaculaire voorstellingen: de bekroonde Broadway-show ‘Hairspray’ en een eigen productie ‘Flight’. Die brengt hulde aan de lucht- en ruimtevaart van de gebroeders Wright tot het internationaal ruimtestation. Blikvangers worden onder meer een replica van het Wright-toestel dat over het publiek zal vliegen en dansers die in een ISS-scene als het ware zweven in een toestand van gewichtloosheid. Nick Weir, VP Entertainment: “Flight wordt een bijzonder complexe show waarvoor Royal Caribbean onder meer samenwerkt met het Johnson Space Center in Houston. We willen de scenes in het internationaal ruimtestation zo getrouw mogelijk nabootsen en hebben zelfs de Amerikaanse astronaut Clayton Anderson, die tweemaal in het ISS verbleef, ingehuurd als adviseur.

    Symphony of the Seas van Royal Caribbean International is het grootste cruiseschip in de wereld. Het vaartuig meet 228.081 brutoton en biedt plaats aan maximaal 6.680 gasten en 2.200 bemanningsleden. Symphony of the Seas is net als de zusterschepen van de Oasis-klasse opgebouwd rond zeven thematische omgevingen. Gasten vinden er dan ook alle vertrouwde voorzieningen waaronder het AquaTheater, de Royal Promenade, surfsimulatoren, meerdere zwem- en bubbelbaden, drie waterglijbanen en een droge glijbaan die tien dekken naar beneden dondert. Nieuw zijn een sportsbar, een snoep- en roomijswinkel en een hertekend Solarium en twee nieuwe specialiteitenrestaurants: de visbrasserie Seafood Hooked en El Loco Fresh Mexican.

    STX France levert Symphony of the Seas op 23 maart aanstaande op. Op 31 maart ontvangt het grootste cruiseschip van de wereld in Barcelona haar eerste betalende passagiers. Symphony of the Seas verzorgt tot eind oktober weekcruises in de Westelijke Middellandse Zee met vertrek vanuit Barcelona op zondag en (tijdens het hoogseizoen) vanuit Civitavecchia (Rome) op donderdag. Het nieuwste vlaggenschip van Royal Caribbean International zet daarna koers naar Miami en zal vanuit Zuid-Florida het hele jaar door cruises van zeven nachten aanbieden naar het Caraïbisch gebied.

     

    Wie zijn wij?

     

    Cruise Connection kan terugblikken op een jarenlange ervaring en een uitgebreide kennis van de cruisesector. Deze referenties lagen aan de basis van de beslissing van Royal Caribbean International om het bedrijf in 1972 aan te duiden als International Representative. In 1998 kwam daar de vertegenwoordiging van Celebrity Cruises bij en in 2007 van Azamara Cruises. De drie brands maken deel uit van Royal Caribbean Cruises Ltd, de tweede grootste cruiserederij in de wereld met hoofdzetel in Miami. RCCL beschikt over een vloot van 42 schepen met nog eens 8 vaartuigen in bestelling of aanbouw. Dit brengt de totale capaciteit tegen 2018 op 130.900 bedden.
    Als International Representative of generaal verkoopagent vertegenwoordigt Cruise Connection vandaag Royal Caribbean International, Celebrity Cruises en Azamara Club Cruises in België en het Groothertogdom Luxemburg. Zij verzorgt de sales- en marketingactiviteiten, staat in voor de logistieke afhandeling van alle reserveringen in de Belux en rapporteert rechtstreeks aan de rederij. In die zin is Cruise Connection de ‘brug’ tussen de rederij enerzijds en de reisagenten, gespecialiseerde (cruise)touroperators en klanten in de Belux anderzijds. Dit verzekert u van een professioneel aanspreekpunt waar u terecht kan met alle vragen.

     

    Reiskantoren

     

    Heel wat reisbemiddelaars in België en het Groothertogdom Luxemburg hebben de voorbije jaren tijd en energie gestopt in cruiseopleidingen, het onderhouden van de contacten met Cruise Connection en het bezoeken van en het reizen met onze cruiseschepen. Zij weten waarin de diverse rederijen zich van elkaar onderscheiden en welke maatschappij of schip het best aansluit bij uw wensen, smaken en budget. Zij kunnen u onze brochures overhandigen en samen met u de bestemmingen en vaarroutes overlopen. U hoeft ook geen overhaaste beslissingen te nemen. U kan de brochures thuis rustig doornemen en dan samen met de reisbemiddelaar uw vakantiedroom waarmaken. Ook het internet is een fantastische bron van inspiratie. U kan er niet alleen heel wat informatie vinden, maar vaak ook met enkele muisklikken een reis reserveren waar ook ter wereld. Maar weet u ook steeds bij welke reisorganisator of –bemiddelaar u de cruise hebt geboekt? Kan u er terecht als uw informatie niet helemaal correct is en u het dossier achteraf wenst te wijzigen of extra diensten wenst toe te voegen? Kent u de verkoopvoorwaarden van het online-reiskantoor?

    We werken allemaal hard voor onze welverdiende vakantie. Bij Cruise Connection vinden we het dan ook vanzelfsprekend dat u voor deze centen de droomvakantie krijgt die u voor ogen hebt. Professioneel verkoopadvies, een degelijke dienstverlening en een prima service na verkoop, zijn de sleutelwoorden van onze reisagenten en cruisetouroperators. Ze zijn een garantie voor een geslaagde cruisevakantie. En mocht u een vakantie op het internet toch goedkoper vinden, wees er dan van overtuigd dat de reisagent, de touroperator en Cruise Connection alles in het werk zullen stellen om deze prijs te evenaren of het prijsverschil te verantwoorden.

     

    Garantiefonds

     

    De reissector evolueert voortdurend. Innovatie is een sleutelwoord: het creëert meer reis­ en vakantieplezier. Maar bij een consument kan het voor verwarring zorgen. Vandaar dat de wetgever de consument/reiziger wil beschermen tegen minder bonafide actoren. De reiscontractenwet van 1994 verplicht voldoende garanties, zoals de Europese Richtlijn in haar artikel 7 bepaalt. Deze wet bepaalt onder meer dat de reisorganisator en/of de reisbemiddelaar over voldoende garanties dient te beschikken, om in geval van financieel onvermogen, hun verplichtingen jegens de reizigers verder na te komen. Zij dienen ervoor te zorgen dat de reeds voldane bedragen aan de reiziger kunnen worden terugbetaald en, indien de reis reeds een aanvang heeft genomen, moeten zij zorgen voor de repatriëring van de vakantieganger.
    De reiscontractenwet zorgde ervoor dat binnen de reissector het initiatief groeide om het Garantiefonds Reizen op te richten. GFG zorgt ervoor dat de reiziger binnen de wetgeving volledig beschermd is tegen faillissementen in de sector. Daarnaast vervult GFG een grote preventieve taak. Het fonds screent nauwgezet alle aangesloten reisorganisaties, reisbemiddelaars en reisbureaus. Aanbieders in financiële problemen of malafide aanbieders worden op die manier sneller opgespoord. Het GFG-label staat met andere woorden voor klaarheid, zekerheid en vertrouwen. Een garantie voor zowel reizigers als de reissector!
    In het geval van een faillissement van uw reisorganisator, reisbemiddelaar of reisbureau zijn er 3 mogelijkheden:
    - U krijgt uw voorschot terug. Zo kunt u een andere reis boeken.
    - U kunt toch op reis gaan, zonder dat u enige hinder ondervindt.
    - U kunt uw reis in de beste omstandigheden voortzetten.
    In elk geval komt GFG tussen en neemt de verantwoordelijkheid over. GFG zorgt dus telkens voor een passende oplossing. Vergewis u er dan ook voor elke reservering van dat uw reisagentschap, touroperator of online-reiskantoor is aangesloten bij het Garantiefonds Reizen.

     
    Vind ons op de kaart

    Cruise Connection nv

    Koningin Astridlaan 72
    2550 Kontich

    Kom eens langs.
    Maandag - vrijdag: 9u - 13u & 14u - 17u30
    Ruime parking beschikbaar

    Cruise Connection nv    
    Koningin Astridlaan 72   03 880 80 80
    2550 Kontich   info@cruiseconnection.be
     
    Maandag - vrijdag: 9u - 13u & 14u - 17u30
    Ruime parking beschikbaar